ДОГОВОР ЗА ПОРЪЧКА

Договор за сделка от разстояние за използване на Онлайн магазин, собственост на и управляван от БОБОШОП ЕООД, със седалище гр. София, кв. Горубляне, ул. Искър 8, ЕИК: 206948537.

Настоящият Договор относно сроковете и условията, посочени в него, се прилага за всички сделки, сключени с всеки от Потребителите, които и когато извършват покупка в и от Онлайн магазина на БОБОШОП ЕООД чрез уебсайта Biopeya.bg или чрез обаждане по телефон, имейл или други позволени форми на комуникация.

Позоваванията в настоящия Договор на „Онлайн магазин“ се отнасят единствено и само до онлайн магазина, собственост на и управляван от БОБОШОП ЕООД, разположен и достъпен на адрес Biopeya.bg или позволените форми на комуникация за обслужване на клиенти на БОБОШОП ЕООД.

Изрично се посочва, че всеки потребител следва внимателно и с разбиране да прочете настоящия договор ПРЕДИ извършването на поръчка или покупка и да е съгласен с всички клаузи, които се съдържат в него.

При заявяване на поръчка или покупка на стока или услуга от Онлайн магазина на БОБОШОП ЕООД или по установените и позволени форми на комуникация за приемане и обслужване на поръчки дистанционно, с подаването им, потребителят декларира, че се съгласява с и приема условията на настоящия Договор, както и се съгласява с всички условия, посочени в Общи условия за ползване на сайта, които са неразделни части и взети заедно, представляват целия договор между всеки потребител и БОБОШОП ЕООД.

БОБОШОП ЕООД си запазва правото, с оглед на конюнктурата на пазара, да променя настоящия Договор. В случай на извършена промяна, отношенията между Потребителя и БОБОШОП ЕООД се уреждат съобразно Договора, действащ към момента на подаване на поръчката или извършване на покупката. Клаузите на Договора за пазаруване в Онлайн магазина са съобразени с българското законодателство и споровете във връзка с отношенията, които регламентират, са от изключителната юрисдикция на българските съдилища.

ДЕФИНИЦИИ

- Авансово плащане – начин на заплащане на поръчаната от Потребителя стока/услуга чрез превеждане на парични средства по сметка на БОБОШОП ЕООД или към разплащателни системи, с които БОБОШОП ЕООД е в договорни отношения за получаване на парични преводи, преди получаването на поръчаната стока/услуга.
- Дистанционна търговия – Продажба от разстояние, при която от датата на отправяне на предложението за продажба до подаване на поръчката и сключването на Договора, включително за времето на сключването на договора, Търговецът и Потребителят не са във физически контакт помежду си.
- Доставка – физическото предаване/предоставяне на поръчаната стока/услуга на поръчалия ги потребител.
- Дългосрочно – не еднократно
- ЗЕТ – Закон за електронната търговия
- ЗЗД – Закон за задълженията и договорите
- ЗЗП – Закон за защита на потребителите
- Наложен платеж – начин на плащане, при който потребителят заплаща поръчаната от него стока/услуга в момента на доставката, като предава дължимата сума на лицето-приносител - съответната куриерска фирма - ЕКОНТ или СПИДИ. За Куриерска фирма СПИДИ, Наложен платеж се извършва, чрез услугата "Пощенски Паричен Превод" (ППП) на СПИДИ, който е лицензиран пощенски оператор).
- Онлайн магазин – софтуерен продукт като услуга, предоставяна от търговеца на потребителите чрез уебсайта Biopeya.bg, даваща възможност за дистанционна търговия през Интернет.
- Оферирани стоки/услуги – Стоки/услуги, рекламирани и предлагани за покупка на уебсайта Biopeya.bg.
- Посетител на Уебсайта – Всяко дееспособно и правоспособно физическо или юридическо лице, което се е съгласило с Общите условия за ползване на Уебсайта.
- Потребител – Всеки Посетител в Уебсайта, който е регистрирал поръчка на стоки от Онлайн магазина и съгласил се с условията на настоящия договор и Общите условия за използване на сайта.
- Търговец – БОБОШОП ЕООД, в качеството си на вносител, производител, продавач или на дистрибутор на стоките, предлагани в Онлайн магазина.
- Търговски партньори – Търговци, с които БОБОШОП ЕООД е с дългосрочни търговски отношения.
- Уебсайт – Уебсайт, собственост на и управляван от БОБОШОП ЕООД, с адрес Biopeya.bg  и всичките му Интернет страници.

ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА И СРОК

1. Настоящият Договор е за продажба на стоки/услуги, предлагани за продажба в онлайн магазина към уебсайта на БОБОШОП ЕООД, в качеството му на техен производител, вносител, продавач и/или дистрибутор, сключен от разстояние, с всеки от Потребителите, подали по електронен път поръчка за закупуването им и изразили изрично съгласие за авансовото им заплащане или за заплащането им при доставка с Наложен платеж (чрез услугата "Пощенски Паричен Превод") с куриерска фирма СПИДИ, която е Лизензиран пощенски оператор, и с която БОБОШОП ЕООД има сключено споразумение и е в договорни отношения. При поръчка с Куриерска фирма ЕКОНТ плащането се извършва при доставка с услугата “Наложен платеж” с ЕКОНТ, чрез издаване на Касов/Системен бон от Пощенския оператор ЕКОНТ от името на БОБОШОП ЕООД по сключено споразумение.

2. Посетителя на сайта има право да заяви за покупка която и да било от стоките/услугите, предлагани в онлайн магазина на Уебсайта на БОБОШОП ЕООД, за времето, през което те са описани на сайта и не са с изчерпана наличност.

3. Стоките задължително съдържат информация за:
   - основните характеристики на стоките или услугите;
   - цената на стоките или услугите с включени всички данъци и такси; Забележка: БОБОШОП ЕООД си запазва правото да обявява цени с отстъпка за     Потребители, на Търговски партньори и/или по различни Партньорски програми.

4. С натискане на бутоните „ПОРЪЧКА” или „ПОРЪЧВАНЕ” , поръчката се счита за направена, като преди това е избран един или няколко възможни начина за доставка на избраните стоки и/или услуги, както и различни начини за заплащане.
   - След извършване на авансово плащане или след индвидуализиране на поръчващия, направената поръчка се счита за приета.
   - С приемането на поръчката, настоящият Договор се счита за сключен.
   - За всяка поръчка се сключва отделен Договор, чрез ново потвърждаване за приемане на условията му.

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

1. Със сключването на настоящия Договор за сделка от разстояние, потребителят се съгласява част от събраните лични данни да бъдат предоставяни на трети страни, с които БОБОШОП ЕООД е в договорни отношения, свързани с изпълнението на доставка на поръчаните стоки и услуги от електронния магазин на БОБОШОП ЕООД – Имена, пълен адрес за доставка, телефон за контакт, електронна поща. Повече информация може да намерите в нашата Политика за поверителност и защита на личните данни.

ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКИ

1. БОБОШОП ЕООД е в състояние за приема поръчки за продажба и доставка на стоки/услуги, предлагани в Онлайн магазина, до всеки посочен действителен адрес в Република България. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България. Ако посоченият адрес за доставка не съществува като официален административен адрес в съответната Общинска администрация, БОБОШОП ЕООД няма да обработва направената поръчка и да извърши свързаната с нея доставка. В този случай предварително заплатените суми ще бъдат преведени обратно по банкова сметка, посочена от Потребителя.

ЦЕНООБРАЗУВАНЕ


1. Всички посочени цени в настоящия сайт са с включен данък добавена стойност. Цените са в Български лева, и могат да се променят в зависимост от законодателството на Република България, правото на Европейския съюз, както и други правни тълкувания, издадени от съответните органи.
2. Промоции и цени, които са обявени в Онлайн магазина, може да се отнасят за всички Посетители на сайта или за всички стоки/услуги от един вид.
3. БОБОШОП ЕООД си запазва правото да изменя цените без предизвестие и по всяко време, както и правото да добавя или оттегля предлаганите стоки/услуги по всяко време и без да се задължава да уведомява за това посетителите на сайта.
4. Страните по този договор се съгласяват, че отговорността на която и да било от тях към другата, породена от приложението на настоящия договор, по никакъв начин не може да надхвърля общата цена, плащана за съответната поръчка.

ГАРАНЦИИ


1. Търговецът предава на Потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
2. Външни несъответствия на стоката с Договора са всички несъответствия, които могат да бъдат констатирани при първоначален външен оглед на стоката, включително, но не само: външни увреждания, разлика в цвета и дизайна, изправност на механизъм, част или производствена схема, задействащ се от допир, натиск, зарядни устройства, външни енергоизточници и др. подобни.
3. Вътрешни несъответствия на стоката с Договора са всички останали несъответствия, които не могат да бъдат установени освен след продължително използване на стоката, освен ако не се дължат на неправилна експлоатация от страна на Потребителя или на други причини, за които Търговецът не отговаря.
4. Всяко външно несъответствие на стоката с Договора следва да се констатира от Потребителя в момента на доставката, да се заяви пред приносителя и да се посочи дали иска замяна на стоката с нова от същия вид и със същите характеристики, освен ако по смисъла на ЗЗП, това е невъзможно или избраният начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
5. Липсата на заявка по предходната точка, означава, че Потребителя е приел доставената стока без възражения относно наличие на външните несъответствия с Договора и впоследствие не може да се позовава на наличието на такива.
6. Всяко скрито несъответствие на стоката с Договора, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че не е съществувало при доставянето й, ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
7. Този Договор не предвижда закупуваните чрез него стоки, да бъдат монтирани или инсталирани от продавача или на негова отговорност.
8. Потребителят е длъжен за своя сметка и на свой риск да организира монтирането или инсталирането на закупените по настоящия Договор стоки.
9. Привеждането на стоката в съответствие с Договора се извършва в рамките на два месеца, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. След изтичането на този срок, Потребителя има право да развали Договора и да иска от Търговеца да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на стоката. Потребителя не може да иска разваляне на договора ако несъответствието на стока с договора е незначително.

РЕКЛАМАЦИИ

1. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията, са открити несъответствия с Договора.
2. При предявяване на рекламацията на стока, Потребителя може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното.
3. При предявяване на рекламацията за услуга, Потребителя може да претендира за извършване на услугата в съответствие с Договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.
4. Рекламацията се предявява писмено пред Търговеца, на обявения в настоящия договор адрес: гр. София, кв. Горубляне, ул. Искър 8 или на имейл: info@biopeya.bg.
5. При подаване на рекламация, Потребителя задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
   - платежно нареждане, касов / системен бон, фактура (ако е била издадена такава);
   - протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
6. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА


1. Ако поръчана стока/услуга стане временно недостъпна за доставка, направената поръчка се съхранява до отпадане на временните пречки и се изпълнява, освен ако Потребителя междувременно не е прекратил Договора.
2. Ако поръчана стока/услуга, стане постоянно недостъпна за доставка, Търговецът си запазва възможността да предложи на Потребителя подходяща алтернативна стока/услуга, която да достави, а при несъгласие на Потребителя и/или при междувременно прекратяване на Договора, да му възстанови напълно изплатената сума по него за Предлагането на продукти.
3. Счита се, че временна недостъпност е налице, когато поръчаната стока/услуга не е била доставена в 60-дневен срок от сключване на Договора.
4. Постоянна недостъпност е налице, когато поръчаната стока/услуга не е била доставена за повече от 60 дни от сключване на договора.
5. БОБОШОП ЕООД декларира, че са положени всички усилия възможно най-точно да възпроизвежда в Онлайн магазина цветовете на оферираните стоки. Възпроизвеждането на цветовите гами обаче е в зависимост от техническите характеристики на различните устройства и екрани. Това означава, че когато се поръчват стоки от Онлайн магазина, цветовете на доставената стока биха могли да се различават от това, което Потребителят е виждал на екрана си. Търговецът не носи рекламационна отговорност пред Посетителя в случаите, в които цветовете на оферираната и доставената стока са от едни и същи цветови гами.
6. БОБОШОП ЕООД полага сериозни усилия, за да поддържа точността на информацията, представена в сайта. Въпреки това, като има предвид възможните технически грешки или пропуски в тази информация, БОБОШОП ЕООД уточнява, че е възможно описанията на продуктите понякога да са напълни. Тази непълнота може да е причинена поради ограничения в пространството или последователната структура на информацията. БОБОШОП ЕООД полага усилия представената информация да е възможно най-подходяща и точна.
7. Сайтът може да съдържа връзки и препратки към други сайтове, външни на БОБОШОП ЕООД. БОБОШОП ЕООД не носи отговорност за политиките за поверителност на тези сайтове, както и за всякаква друга информация, която те съдържат.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ

1. БОБОШОП ЕООД си запазва правото едностранно да променя или допълва настоящия Договор с цел пълно и точно отразяване на всякакви промени на начина на сключване на сделка от разстояние, условията за сключване или всякакви промени на законовите изисквания.
2. В случаите на авансово плащане, със съгласяването с клаузите на настоящия договор, Потребителя изрично декларира, че е съгласен да заплати предварително обявената цена на поръчаните за покупка стоки/услуги, съгласно офертата им в Онлайн магазина на Търговеца.
3. Страните се съгласяват и декларират, че в случай че някоя/и от клаузите по настоящия Договор се окаже/окажат недействителна/и, това няма да повлече недействителност на целия Договор или на други клаузи, или на други самостоятелни негови части. Недействителната клауза ще бъде заместена от повелителните норми на закона или установената търговска практика.
4. По всички неуредени от настоящия Договор въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България и по-специално тези на ЗЗП, ЗЗД и ЗЕТ.
5. При едностранна промяна на настоящия Договор от БОБОШОП ЕООД, ако продължите да ползвате регистрацията си в Онлайн магазина, Вие изрично се съгласявате с направените промени.

ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ЗА ПОРЪЧКА

Отказ от договор за поръчка

1. Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка, в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките или датата, на която Потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на последната стока, при договор, съгласно който поръчвате много стоки с една поръчка.

За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми БОБОШОП ЕООД за имената си, географския си адрес и ако има такива, телефонен номер и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата или електронна поща). Потребителят може да използва приложения стандартен формуляр за отказ.

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора можете да свалите от тук . Попълнете и изпратете настоящия формуляр на фирмената ни поща info@biopeya.bg, единствено ако желаете да се откажете от договора.

Потребителят може също така да попълни и подаде по електронен път друго недвусмислено заявление за отказ на посочената електронна поща: info@biopeya.bg, като в случай че използва тази възможност, БОБОШОП ЕООД незабавно ще изпрати на траен носител (например по електронна поща) съобщение за потвърждение на получаването на отказа. За да бъде спазен срока за отказ от договора, е достатъчно да потребителят да изпрати съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.

В случай, че потребителят се откаже от договора, БОБОШОП ЕООД ще възстанови всички плащания, които е получил, включително разходите за доставка (с изключение на разходите за връщането, както и допълнителни разходи, свързани с избран от потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от БОБОШОП ЕООД), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни считано от датата, на която потребителят информира БОБОШОП ЕООД за неговото решение за отказ от договора.

БОБОШОП ЕООД ще извърши възстановяването, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната транзакция, освен ако същият изрично не се съгласи за друг начин.

БОБОШОП ЕООД има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

Потребителят следва да изпрати на БОБОШОП ЕООД или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който потребителят е информирал БОБОШОП ЕООД за отказа си от договора. Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати обратно стоките на БОБОШОП ЕООД преди изтичането на 14-дневния срок.

Разходите по връщане на стоката са за сметка на Потребителя.

Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена.

При връщане на стоката, клиента трябва задължително да прибави към нея:

– Касов / Системен бон издаден от ЕКОНТ или "Разписка за Пощенски Паричен Превод" издадена от СПИДИ при плащане на поръчката.

– Стандартен формуляр за отказ

– Фактурата (ако е била издадена такава)

БОБОШОП ЕООД запазва правото си, в случай, че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена по какъвто и да е начин, липсващи аксесоари и/или платежни документи – Касови бележки, Фактури и др. да прецени дали да приеме върнатата стока.

Потребителят отговаря за намаляване стойността на стоките, вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.

Право на рекламация

Обслужването на рекламации става по реда описан по-долу.

* Попълване на формуляр за рекламация, с описано подробно становище на причините за рекламация. След получаване на формуляра, Търговецът връща отговор на Клиента на валиден имейл адрес или по телефона. Търговецът си запазва правото да не приеме констатацията на Клиента, ако прецени, че основанието му за връщане / рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на Клиента.

Формуляр за упражняване право на рекламация може да свалите от тук. Попълнете и изпратете настоящия формуляр на фирмената ни поща info@biopeya.bg.

В случай че от получения формуляр не става ясно за причините по предявената рекламация, Търговецът уведомява Клиента за правата му по подходящ начин (телефон или валиден имейл).

* Клиентът връща закупения продукт по удобен за него начин и за негова сметка на посочените адреси. Важно е пратките да бъдат добре опаковани. Пратки, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка.

* ВАЖНО! Пратки, изпратени за сметка на БОБОШОП ЕООД, няма да бъдат приемани!

Транспортни разходи ще бъдат възстановени на Клиента след констатиран дефект и невъзможността стоката да бъде приведена в съответствие с договора за продажба. Сумата ще бъде изплатена по банков път.

* За всяка стока върната с рекламация се предприемат следните действия по обслужването ѝ:

В срок от 14 / четиринадесет/ дни се прави проверка на продукта и се установява нейната неизправност или дефект. Търговецът дава информация на Клиента на валиден имейл адрес или по телефона.
Търговецът изпраща на Клиента:
– ремонтиран продукт и приведен във вид според договореностите;

– нов продукт от същия вид за собствена сметка, ако продуктът не подлежи на ремонт и дефекта се окаже фабричен; В случай че не може да бъде подсигурен същият продукт, предлага варианти за избор на друг продукт от същата стойност или на друг с доплащане / снемане на цената.

* В случай че продуктът не може да бъде ремонтиран, заменен с друг или негов аналог, сумата се възстановява по банкова сметка посочена от потребителя.

* При отхвърляне на предявената рекламация и попълнен констативен протокол Търговецът уведомява Клиента за становището си, като изпрати копие от констативния протокол на посочения от Клиента имейл адрес. Клиентът уведомява Търговеца по телефон или имейл за последващи действия относно рекламационния продукт. При заявяване за обратно получаване, продукта и констативния протокол се изпращат на Клиента по удобен за него начин, като разходите по получаването са за негова сметка.

* Ако в 30 /тридесет/ дневен срок след уведомяването, Клиента не потърси стоката си Търговеца запазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми, както по стойността на продуктите така и по направените разходи за тях на първоначалния им притежател.

* ВАЖНО! Всяка рекламация трябва да бъде изпратена със задължитените документи – Формуляр за рекламация, Разписка за Пощенски Паричен Превод, ФАКТУРА (ако е била издадена такава).